Onze Partners

We werken nauw samen met enkele partners die, net als wij, geloven in de kracht van feedback. Ook zij kenmerken zich als enthousiast, pragmatisch en klantgericht. Ons gezamenlijk doel is om, vanuit de perceptie van de klant, te komen tot een excellente dienstverlening!

Dataleaf

Dedicated software partner

Klik hier om naar de website van Dataleaf te gaan.

Underlined

Tekstmining

Klik hier om naar de website van Underlined te gaan.

OBI4Wan

Social media en chat

Klik hier om naar de website van OBI4Wan te gaan.

Feedback Company

Reviews

Klik hier om naar de website van Feedback Company te gaan.

Improof

Klantbelevers

Klik hier om naar de website van Improof te gaan.

Advieskeuze.nl

Reviews

Klik hier om naar de website van Advieskeuze.nl te gaan.

BlueConic

Website pop-up

Klik hier om naar de website van BlueConic te gaan.

LivePerson

Chatapplicatie

Klik hier om naar de website van LivePerson te gaan.

Studio Nieuwhof

Grafisch ontwerp

Klik hier om naar de website van Studio Nieuwhof te gaan.

Croeso

Organisatie- leiderschap- en teamontwikkeling

Klik hier om naar de website van Croeso te gaan.

Tracebuzz

Social media en chat

Klik hier om naar de website van Tracebuzz te gaan.

Liters

Digital products studio

Klik hier om naar de website van Liters te gaan.

ILC Europe

IT Partner

Klik hier om naar de website van ILC Europe te gaan.

De ONT-wikkelaar

Organisatie- leiderschap- en teamontwikkeling

Klik hier om naar de website van De ONT-wikkelaar te gaan.

Milkymap

Customer Journey Mapping

Klik hier om naar de website van Milkymap te gaan.

Enkele samenwerkingen uitgelicht

Buro Improof

Samen met de Klantbelevers van onze partner Buro Improof ondersteunen wij organisaties bij het inrichten en optimaliseren van hun continue verbeterproces. Als leidraad gebruiken we hiervoor het Improof Canvas.

Om deze samenwerking goed toe te lichten hebben we een mooi filmpje gemaakt.

Bekijk alle informatie hier.

OBI4wan

Meet eenvoudig klanttevredenheid tijdens alle touchpoints in de klantreis! Dankzij de integratie met OBI4wan meet je de klanttevredenheid over jouw webcareteam. De resultaten van het KTO vind je terug in het dashboard binnen de OBI4wan omgeving. Dankzij de integratie van de twee oplossingen groeien klanten op het gebied van webcare, omnichannel klantbeleving en online reputatiemanagement.

Milkymap

We gebruiken klantfeedback onder andere voor het optimaliseren van customer journeys. Het helpt hierbij als je een goed beeld hebt van hoe een customer journey is opgebouwd en hoe dit zich verhoudt tot andere journeys binnen de organisatie. We werken daarom samen met een specialist op dit gebied: Milkymap.

Zij ontwikkelen voor organisaties een uniek CX Life Cycle Model, waarmee je CX-metrics en andere klantdata structureert in één model voor alle klantsegmenten, alle producten en alle merken binnen het bedrijf. Daarbij is het mogelijk om van iedere customer journey de touchpoints en emoties van klanten te visualiseren en beschikbaar te maken voor de rest van de organisatie. De klantwaardering voor iedere journey en ieder touchpoint kan vervolgens weer automatisch worden gekoppeld aan de feedback die door Expoints wordt verzameld. Zo kom je nog meer tot één totaalbeeld van de klantbeleving!