Onze Aanpak

We bieden je feedbackoplossingen, gericht op Customer en Employee Experience (CX + EX).
Op maat ingericht en gehost in Nederland. Maak kennis met ons eigen SaaS-platform en
ons enthousiaste team: Expoints!

Home-made

We stellen je graag onze modulaire feedbackplatform ter beschikking, wat we volledig op maat voor je inrichten. Zo stellen we je in staat om omnichannel feedback te vragen, bv via email, sms, web, app, chat, social etc. Altijd gepersonaliseerd, responsive, waar nodig conditioneel als ook multilanguage. De resultaten vanuit de diverse kanalen brengen we samen in één overzichtelijk dashboard voor verdere analyse en opvolging (closed loop feedback), of in actionable push-reports.

Full Service

Natuurlijk, je kan ook zelf zaken (in)regelen. Maar in de basis bieden we je een full service oplossing. We ontzorgen je graag optimaal. Van de (conceptuele) inrichting van je meethuis, het inrichten van feedbackmodellen, look & feel, autorisatie en gebruikersbeheer, tot het analyseren en interpreteren van de feedback. Samen zetten we een integraal klantbeeld neer. Ook staan we graag stil bij het “laten leven” van feedback binnen je organisatie. We hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Samen bereiken we immers het meest!

Co-creatie

Een eigen platform, eigen ontwikkelaars en een ambitieus (account) team. Helemaal ingericht op continue verbetering en de invulling van jouw specifieke feedback-wensen. We zijn graag je sparring partner in het uitdenken van vernieuwende oplossingen. Samen A-B testen doen, nieuwe functionaliteit ontwikkelen, of slimme data-koppelingen realiseren met andere platformen. Afgelopen jaar is al meer dan 70% van alle Expoints-ontwikkelingen gerealiseerd in nauwe samenwerking met een of meerdere opdrachtgevers.