Samenwerking TheyDo

Geplaatst op 2 november 2022

Amsterdam – 31 oktober 2022 – Expoints, Klant & Medewerker Feedback specialist, en TheyDo, het Journey Management platform, slaan de handen ineen om voor eens en altijd de kloof tussen journeys en feedback te overbruggen.

Expoints werkt samen met TheyDo om klantreizen te verrijken.

 

Feedback van klanten is te lang een bron van kansen geweest voor CX-verbeteringen die moeilijk te koppelen waren aan de juiste journeys en verbeterpunten. Met de samenwerking worden kwantitatieve en kwalitatieve data van Expoints direct ontsloten in de customer journey binnen TheyDo.

Het resultaat: een duidelijk overzicht van de grootste datagedreven verbeter- en succespunten in een klantreis die meer actiegericht is dankzij het visuele overzicht van stappen die plaatsvinden voor en na de verbonden datapunten.

 

Gedeelde klanten kunnen profiteren van het opzetten van deze verbinding, omdat het de subjectiviteit vermindert bij het bepalen welk verbeterpunt als eerste prioriteit moet krijgen, menselijke fouten en tijd die nodig is voor het handmatig invoeren van de meest vitale klantgegevens.

Bovendien stelt een automatisering van deze omvang grote ondernemingen in staat om weloverwogen zakelijke beslissingen op grote schaal te nemen, zoals Jochem van der Veer CEO en mede-oprichter van TheyDo ook benadrukt:

“Als je de concurrentie voor wilt zijn, wil je dat je teams zich richten op de grootste kansen in plaats van op elke kans. Met de data-integratie stellen we teams in staat om prioriteit te geven aan de belangrijkste problemen van elke reis gedurende de hele levenscyclus van de klant.”

Op technisch niveau omvat het partnerschap drie innovatiewegen waarbij de API eerst kwantitatieve gegevens in journeys kan importeren, waarna klantcitaten en correlaties zullen volgen.

Managing Partner van Expoints Marcel Rosbergen erkent dat voor moderne teams het in een oogwenk beschikbaar hebben van dit soort informatie in plaats van door eindeloze tabbladen en tools te moeten klikken, de weg vooruit is voor grote ondernemingen die hun CX naar next level willen brengen:

“De koppeling van onze krachtige platformen is een grote stap voorwaarts voor CX-professionals. Onze klanten zijn enthousiast om met de gecombineerde data aan de slag te gaan.”