Dashboard voor Actie

Verbeteren van processen en medewerkers

Met Expoints beschik je over een eigen dashboard, speciaal voor jouw organisatie opgezet en ingericht. Uiteraard met een passende look & feel. Het dashboard is 365 dagen per jaar, 24 uur per dag toegankelijk, en biedt je continu inzicht in je klantprestaties. Van feedback van een individuele klant enerzijds, tot de ontwikkeling van de belangrijkste kerncijfers anderzijds.

Persoonlijk & toegankelijk

Voor iedere medewerker is een persoonlijk account beschikbaar. Deze account is middels een inlog, of mooier nog via Single Sign On, eenvoudig te benaderen. Je eigen feedbackresultaten zijn letterlijk “one click away”!

Door het inbouwen van verschillende autorisatieniveaus is het mogelijk om per gebruikersgroep te differentiëren in de getoonde informatie. Zo beschikt iedereen over praktisch bruikbare feedback, van CEO tot call agent.

Inzicht & verdieping

Het dashboard richten we op maat voor je in. Het biedt daardoor iedereen relevante inzichten. Op de startpagina vind je de belangrijkste scores om klantenthousiasme te monitoren.

Binnen de verschillende tabbladen die volgen, bieden we je een verdieping op die KPI’s. Zo kun je ontvangen feedback individueel bekijken, in behandeling nemen en opvolgen, of verschillende processen, producten, vestigingen en teams met elkaar vergelijken, of inzoomen op individuele vragen en diens ontwikkeling in de tijd.

Narrow Casting en Push-rapportages

Om de feedback nog beter onder de aandacht te brengen, kun je aanvullend kiezen voor de inzet van Narrow Casting en Push-rapportages. Met Narrow Casting kan je op interne beeldschermen de actuele feedback tonen. Push-rapportages worden met een vaste periodiek samengesteld en automatisch per mail verstuurd naar relevante personen.

Ook handmatige rapportages behoren tot de mogelijkheid: hoog over, of voorzien van nadere analyses en adviezen. Optioneel kunnen we je resultaten, met behulp van infographics, vatten in unieke beelden.