Onze oplossingen

We faciliteren alle denkbare vormen van feedback en feedforward (lees: co-creatie), van eenmalige metingen tot complexe omnichannel meethuizen en gericht op zowel CX als EX (Employee Experience).

Data uitwisselen

Essentieel voor een succesvol feedbackproces of -programma is slimme en veilige data-uitwisseling: van jou naar ons en weer terug. Samen zorgen we ervoor dat we persoonlijk en gericht kunnen uitnodigingen en dat we achteraf de feedback optimaal kunnen “slicen en dicen” om zo tot de gewenste vergelijken en inzichten te komen.

Ons uitgangspunt is data uitwisseling met behulp van API, maar ook de inrichting van SFTP, of het zelf direct uploaden van data in het platform is mogelijk.

Lees hier meer over onze Add-ons.

Uitnodigen

We verzorgen feedbackuitnodigingen binnen ALLE denkbare contactkanalen: via een email-uitnodiging, een sms of een whatsapp, maar ook online met behulp van een button, pop-up of pop in, binnen een chat- of social media conversatie, in een nieuwsbrief, of via een infozuil. Altijd volledig in jouw look & feel! De uitnodiging kan een link bevatten naar een specifieke feedbackomgeving, maar de feedbackvragen kunnen ook direct in het (digitale) kanaal worden gesteld. Wil je contactkanalen combineren? Geen probleem, wij zijn volledig omnichannel!

Feedback vragen

Jouw informatiebehoefte staat centraal! We bieden je maximale flexibiliteit qua inrichting, waarbij we je drie feedback-vormen kunnen aanbieden:
1) Grootschalige (continue) bevraging, zijnde Relationele-, Situationele (thematisch) en Transactionele feedback (na contact).
2) Selectieve panelbevraging, met je eigen interne panel (door ons gehost), of in samenwerking met een extern panelbureau.
3) Kwalitatieve bevraging, waarbij we je diverse onderzoeksvormen bieden, van interviews, tot (klant)arena’s en meeloopdagen.

Visualiseren

We richten, op maat, je dashboard in. Dat kan je benaderen via je persoonlijke inlog, of via Single Sign On. We werken met verschillende rollen- en autorisatieniveaus, zo beschikt iedereen over relevante en praktisch bruikbare feedback. Wil je feedback actief opvolgen? Dat kan, getriggerd door slimme alert-structuren.

Je hebt de keuze uit vele verschillende tabbladen en weergave opties, maar wil je het toch net even anders? We zijn gewend om maatwerk te leveren. Daarnaast verzorgen we graag (push)rapportages en datakoppelingen met je eigen CRM of BI-systemen.

Verbeteren

We helpen je uiteraard ook bij het vertalen van je feedback in structurele verbeteringen. Hiervoor is het essentieel dat je de beschikking hebt over ruim voldoende draagvlak en een gedegen verbeterprocessen. Met o.a. het Improof Canvas bieden we je hierbij graag praktische handvaten. Zo geven we aantoonbaar een impuls aan daadwerkelijke verbetering, natuurlijk vertrekkend vanuit de feedback van de klant!

Lees hier meer over klantgericht verbeteren.