Dashboard voor Actie

Verbetering van processen en medewerkers

Met Expoints beschik je over een eigen dashboard in je persoonlijke look & feel, speciaal voor jouw organisatie opgezet en ingericht. Het dashboard is 365 dagen per jaar beschikbaar, en biedt je continu inzicht in je ontvangen feedback en belangrijkste kerncijfers.

Persoonlijk & toegankelijk

Voor iedere medewerker is een persoonlijk account beschikbaar, waarmee (indien gewenst) rechtstreeks ingelogd kan worden via Single Sign On. Jouw feedbackresultaten zijn hiermee dus letterlijk “one click away”!

Door het inbouwen van verschillende autorisatieniveaus is het mogelijk om voor iedere gebruikersgroep te differentiëren. Zo beschikt iedereen over praktische bruikbare feedback, van CEO tot call agent.

Inzicht & verdieping

Doordat het dashboard op maat is ingericht, biedt het inzicht in voor jou relevante informatie. Op de startpagina vind je de belangrijkste KPI’s, zoals bijvoorbeeld Net Promotor Score, Customer Effort Score en Medewerker Enthousiasme Score.

Verschillende tabbladen bieden je een verdieping op de ontvangen feedback.
Zo kun je ontvangen feedback per individuele reactie inzien, in behandeling nemen en opvolgen; verschillende processen, producten, vestigingen, teams met elkaar vergelijken en inzoomen op aspectvragen en deze onderling met elkaar vergelijken.

(Push)rapportages & infographics

Om de feedback nog meer onder de aandacht te brengen, kun je ook kiezen voor de inzet van (push)rapportages. Deze rapportages worden periodiek geautomatiseerd verstuurd naar aangewezen personen/teams.

Ook handmatige rapportages behoren tot de mogelijkheid: middels infographics presenteren we de relevante resultaten in een mooi visueel beeld.