Resultaten Eigen feedback 2020

Ieder jaar vragen wij onze opdrachtgevers naar hun ervaringen met onze dienstverlening.
Dit jaar hebben we ze op ludieke wijze meegenomen op een “trip down memory lane”.
Onze NPS, gebaseerd op de waardering van onze vaste contactpersonen, komt dit jaar op een **tromgeroffel** 76!
Daar zijn we echt ontzettend trots op! Onze flexibiliteit werd als hoogst beoordeeld (9,3), gevolgd door onze professionele houding (9,2).
Natuurlijk zitten we niet stil en kan het altijd nog beter. Zo gaan we komend jaar hard aan de slag om meer kennis met onze opdrachtgevers te delen: ontwikkelingen uit de wereld van klantfeedback, best practices, of interessante analyses. Op die manier houden we elkaar geïnspireerd en tillen we samen klantgericht ondernemen naar een (nog) hoger niveau.
Voor nu proosten wij op deze mooie resultaten!
Benieuwd naar onze terugkoppeling? Zie onze mailing hier onder!
Resultaten Eigen feedback 2020
