Feedback Tooling

Op maat gemaakt in Nederland

Maak kennis met ons eigen platform: Expoints! Met Expoints bieden we de mogelijkheid om feedback uit te vragen, te verwerken en te analyseren. Kortom: we verzorgen je gehele (klant)feedback cyclus.

Home-made & in eigen beheer

Doordat we zelf het brein én de ontwikkelaars achter Expoints zijn, kunnen we maatwerk bieden. Aan de achterkant houden we ons continu bezig met verbeteren en ontwikkelen van onze software, waardoor we blijven vernieuwen. Aan de voorkant staat een vast team voor je klaar om je te begeleiden bij de inrichting en het gebruik van Expoints.

Contactkanalen

Wij bieden je de mogelijkheid om via diverse contactkanalen feedback te vragen. Denk hierbij aan: E-mail, SMS, website, social media, chat, on the spot

De uitvraag is altijd gepersonaliseerd, responsive, en mogelijk in alle left-to-right talen. De resultaten uit de diverse stromen worden samen weergegeven in één overzichtelijke dashboardomgeving.

Flexibele opzet

De customer journey(s) gebruiken we als vertrekpunt bij de bepaling van de momenten waarop we om feedback vragen. Denk hierbij aan relationele feedback, journey feedback en contact feedback. Door de flexibele opzet van ons platform en het werken met condities, zorgen we er voor dat iedere klantgroep enkel de voor hen relevante vragen krijgt voorgelegd.