Feedback Tooling

Voor jou op maat gemaakt en gehost in Nederland

Maak kennis met ons eigen platform: Expoints! Met Expoints bieden we je de mogelijkheid om feedback te vragen, op te volgen en te analyseren. Kortom: we verzorgen je gehele (klant)feedback cyclus.

Home-made & in eigen beheer

Doordat we zelf het brein én de ontwikkelaars achter Expoints zijn, kunnen we je maatwerk bieden. Aan de achterkant zijn we continu bezig met het verbeteren en ontwikkelen van onze software. Stilstand is immers achteruitgang… Aan de voorkant staat een vast team voor je klaar om je te begeleiden bij de inrichting en het dagelijks gebruik van Expoints.

Contactkanalen

Wij bieden je de mogelijkheid om via alle denkbare contactkanalen feedback te vragen. Denk hierbij aan: E-mail, SMS, website, social media, chat, on the spot etc.

De uitvraag is altijd gepersonaliseerd, responsive en mogelijk in alle left-to-right talen. De resultaten vanuit de diverse kanalen brengen we samen in één overzichtelijke dashboardomgeving.

Flexibele opzet

De customer journey(s) gebruiken we als vertrekpunt bij de bepaling van de momenten waarop (en de kanalen waarbinnen) we om feedback vragen. Denk hierbij aan relationele feedback, journey feedback en contact feedback. Door de flexibele opzet van ons platform en het werken met condities, zorgen we er voor dat iedere klantgroep enkel de voor hen relevante vragen krijgt voorgelegd.